tirsdag den 26. februar 2013

Læseprøver på vej

I kommentarfeltet på min projektside på Booomerang skriver en Stella: 
Hej! Jeg synes det er spændende at du forsøger dig med crowdfunding, men det er katten i sækken. Hvor er læseprøverne?
Og Stella har jo aldeles ret! 

Så jeg fabrikerer lige noget ordentlig tekst, det vil sige: Retter lidt af det til, jeg allerede har skrevet, og så fyrer jeg et par tegninger af, og så ryger det op på bloggen. 

Det bliver i skitseform, men der kommer nok til, at man kan danne sig et indtryk af stilen. Og humoren. Og tonen. 
Eller hvad det er. 

Jeg vil allerede nu mene, at to historier med ret få rettelser kan tåle offentlighedens lys: En om Risskov. En om højhusene ved Marselis Boulevard.
(Den sande forklaring på sagerne må vente til bogen kommer ... For det er jo sådan, at bogen også kommer til at rumme historisk korrekte kendsgerninger, jf. dette tidligere indlæg.)  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar