lørdag den 9. februar 2013

Facebook-annonce oprettet i dag

Prøver da lige med en af de der berømte og berygtede Facebookannoncer.
Annoncøren kan vælge at betale mellem klik og visninger. Jeg har valgt klik-modellen. Og jeg har sat beløbet til 2 kr. pr. klik. (Så bliver den vist oftere, end hvis man fx sætter det til 1 kr.) Man kan selvfølgelig sætte en beløbsgrænse på, så tingene ikke løber løbsk. Min 'kampagne' løber et par uger og til max. 400 kr. alt i alt. 










Har prøvet det før med Klørkonge.dk-annoncer. Man kan være heldig at ramme ind i en god stime. 
Men - hvordan den stime opstår er mig fortsat en gåde! Der er øjensynlig en del tilfældighed involveret i det. 
Vi ser på det. 

Man kan vælge forskellige målgrupper. Jeg satser i dette tilfælde ikke overraskende på folk, der har markeret, at de bor i Aarhus og omegn. I alt ca. 200 kilo mennesker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar