Annoncøren kan vælge at betale mellem klik og visninger. Jeg har valgt klik-modellen. Og jeg har sat beløbet til 2 kr. pr. klik. (Så bliver den vist oftere, end hvis man fx sætter det til 1 kr.) Man kan selvfølgelig sætte en beløbsgrænse på, så tingene ikke løber løbsk. Min 'kampagne' løber et par uger og til max. 400 kr. alt i alt.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjlNl4TNJ9joydqoxWETvpnd5NPIMdK1nYZronZ_yLuCtuGOUPchjaEbiu8b8GqbcJ4283y0esTCXH8I1EuGiC33Ww2AP9qJw8tcrlSgeSw_RqUN1PMHDgxgmUmlR3BzucqscMP-9mBBiKS/s400/Sk%C3%A6rmbillede+2013-02-09+kl.+09.00.54.png)
Har prøvet det før med Klørkonge.dk-annoncer. Man kan være heldig at ramme ind i en god stime.
Men - hvordan den stime opstår er mig fortsat en gåde! Der er øjensynlig en del tilfældighed involveret i det.
Vi ser på det.
Man kan vælge forskellige målgrupper. Jeg satser i dette tilfælde ikke overraskende på folk, der har markeret, at de bor i Aarhus og omegn. I alt ca. 200 kilo mennesker.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar