fredag den 13. september 2013

Nyt Aarhusbesøg forestår

Jo jo, den er god nok. Dette kort kommer skam til at optræde i bogen. I hvilken forbindelse, må I selv gætte. 






















Derudover er at berette, at jeg er i Aarhus fra lørdag til onsdag, altså fra og med i morgen. Jeg skal tage en ordentlig bunke billeder. Jeg skal forhåbentlig op i vandtårnet på Randersvej. Jeg skal drikke en kop kaffe med min niece, der lige er flyttet til byen (for at studere biologi på uni! Den bette pige ..). Jeg skal til åbent hus på Aarhus Teater lørdag, på byvandring søndag, hænge ud - og selvfølgelig: skrive og tegne på Aarhusbog. Forhåbentlig ikke finde på flere historier! Men udbygge dem, der allerede er. 
Hvis der er nogen, der har lyst til at drikke en kop kaffe, skal de bare sige til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar