mandag den 28. januar 2013

Incitamenter

Jeg er i gang med at fundere over, hvilke incitamenter, jeg skal give. Det vil sige: Incitamenter for at støtte projektet, når det åbner på fredag. Det er jo sådan med crowdfunding, at man ikke bare kræver, man gi'r noget igen. 
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om disse incitamenter. 
Gi'r de mening? Er listen overskuelig? Er jeg for gavmild? Eller er jeg tværtimod for fedtet? 

  • 50 kr.: stort smil og virtuelt kram
  • 100 kr.: alt det foregående + tak i bog
  • 150 kr.: alt det foregående + 1 ebog
  • 250 kr.: alt det foregående + 1 papirbog
  • 400 kr.: alt det foregående + 1 papirbog (dvs. i alt 2 papirbøger)
  • 500 kr.: alt det foregående + 1 papirbog (dvs. i alt 3 papirbøger)
  • 1000 kr.: alt det foregående + original illustration fra bogen
  • 5000 kr.: alt det foregående + oplæsning 45 min.
Jeg signerer selvfølgelig bøgerne. Og tegner sikkert også en lille tegning i dem. 
Der lægges signerede plakater og postkort i alle forsendelser. 

Hvad siger du? Jeg har brug for at høre din stemme i denne sag!
Kom med input under dette indlæg. 
Eller bliv medlem af Klørkonge.dks Facebook-side og giv din mening til kende derinde. 
Eller skriv til mig direkte på denne adresse.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar