fredag den 11. januar 2013

Bogens indhold og data


Bogen bliver i stil med de to Sindssygt langt ude københavnske godnathistorier, som jeg skrev (og tegnede) i hhv. 2001 og 2010. De er fulde af fup og fidus. Og er blevet godt anmeldt. 
Bogen Aarhusianske godnathistorier får et interessant touch, fordi den også kommer til rumme rigtige, altså faktuelle forklaringer på de af løgnehistorierne skamferede ting og sager! (Eksempler kommer senere her på bloggen.)

Jeg kan godt lide historie. Det er et spændende fag. Men jeg kan også godt lide historiefortælling. Og de to ting kan man fint kombinere i sådan en gang edutainment. Som det hedder. Det er i hvert fald min hensigt.

Bogens cool data: 128 sider, 4 farver, A5 format, hardback, oplag 1000, vejl. udsalgspris ca. 198,-

Bogen trykkes af Aarhusbaserede Scandinavianbook.dk, der har givet mig en rigtig fin deal, fordi de syntes, det var et fedt projekt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar