mandag den 28. oktober 2013

Så er receptionen i hus!

Det er mig en fornøjelse at kunne byde velkommen til book release - eller bogslip - eller bare god gammeldags reception 

fredag d. 29. november kl. 17.00-18.30 i Kristian F. Møllers boghandel på Store Torv.

Jeg vil ikke overraskende være til stede. Og jeg vil signere bøger, og læse lidt op vel også, og vi skåler med et lille glas i hånd, og det skal nok blive aldeles hyggeligt! 

De glade crowdfundere kan vælge at hente deres bog der, på hin dag, plus alt det andet lovede kram. 
Eller de kan vælge bare at holde lav profil og få tilsendt deres stads pr. post. Et par dage før (satser jeg på). 
(Men jeg vil selvfølgelig gerne se så mange som muligt til receptionen (plus - helt ærligt - spare portoen!))
Jeg sender en mail til funderne, hvor det hele bli'r aftalt nærmere.

Har man ikke købt bogen på forhånd - eller kan man bare ikke få nok - kan man købe den i Kristian F. Møllers boghandel på dagen. Og bagefter også. 

Københavnere: Hav tålmod lidt endnu. Måske bli'r der en lille efterreception dagen efter, altså lørdag d. 30. november, i hovedstaden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar